reklama

Nejako to vždy dopadne

Cez prázdniny som nepozerala telku a preto ma politika nijako neomínala. Hneď som mala veselejší filter pri pohľade na svet. Až včera som si zahájila sezónu pochmúrnych výhľadov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ojedinelé mrknutie na TA3-zprávy a hneď tučný hlt inšpirácie pre moje ironické

hlášky. Líder SaS v snahe zmierniť trápne vyhlásenie na tlačovke pekne všetko

zaonačil. Stratégia v politike pána vynálezcu odvodového bonusu: "Ako to celé

dopadne, uvidíme potom." To na margo rozhodovania slovenskej koalície o účasti

na eurovale.



Opäť budeme poslední a to je vraj výhoda. Aspoň sa stihnú všetci dobre pohádať,

aby nakoniec zistili, že na nich to celé aj tak nezávisí a že keď odmietnu účasť na

eurovale, vyradia sa tak z menovej únie, tak to môžeme rovno zabaliť hneď a prejsť

na korunu. Alebo to myslia ináč? A ako teda?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou



Snáď by som vedela prísť aj na iné stratégie, napríklad radšej sa zapojiť do jednaní

o eurovale v Bruseli hneď, aby sme mohli kormidlovať ohrozenú loď a nie čakať, na

čom sa dohodnú silní v EÚ, lebo potom už náš názor nebude zaujímavý.



Neschopnosť našej vládnej elity o čomkoľvek rozhodnúť jednoznačne a rýchlo nás

dostáva spoľahlivo medzi bezvýznamných členov únie, ktorí nevedia zapojiť včas

svoje diplomatické páky, aby aspoň čosi ovplyvnili v prospech nevinných obetí

úverovej politiky nadnárodných finančných trhov.



Príznakom všetkých udalostí v poslednom ročnom rozmedzí je naozaj taký ten

alibistický postup „veď potom uvidíme“. Váhanie je celkový spôsob boja s

nepriaznivými udalosťami všeobecne. Fukušima tiež doplatila na váhanie majiteľov

atómky. Bojím sa už celkom otvorene, že podobný kolaps nastane aj v slovenskej

ekonomike vďaka nepružnosti parlamentných strán pri robení dohôd.


Mohla by som prispieť mojím privátnym činom k prehadzovaniu si problémov z

jedného pleca na druhé. Napríklad nezaplatiť paušál za bývanie a nepreberať

doporučené zásielky. A čakať, že čo bude potom, veď nejako to vždy dopadne. Toto

ľahkomyselné finančné chovanie je obdobou toho, čo sa deje v slovenskej politike

dnes.

Ľudmila Marešová-Balážová

Ľudmila Marešová-Balážová

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývalá aj terajšia blogerka Zoznam autorových rubrík:  poetickáprozaickásochy, tabule, pamätníky Bratirecenzie

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu